Onze club

Clubinfo

Schaakclub Westerwolde houdt haar wekelijkse clubavonden in Ter Apel. Elke dinsdagavond, uitgezonderd de zomermaanden en een korte winterstop, komen we bij elkaar in gebouw De Wilpskamp, Sellingerstraat 57 in Ter Apel.

Ledenvergadering

Op gezette tijden is er een algemene ledenvergadering, waarbij onze leden meedenken over alle onderwerpen die binnen de club van belang zijn. Ook los daarvan wordt de persoonlijke betrokkenheid en inbreng van alle leden bij onze club zeer op prijs gesteld.

Bestuur

Het bestuur van de club is in handen van Ferdi de Boer (voorzitter), Erik Wubs (secretaris), Johan van Ginkel (penningmeester) en Koos Draijer (algemene zaken).

Competitieleider van de interne clubcompetitie+ beker competitie is Bob Bianchi. Materiaalbeheerder is Koos Draijer. Schaakmentoren zijn Luit Huls en John van der Meijden.

Huishoudelijke reglement

Voor de interne gang van zaken bij Schaakclub Westerwolde is een Huishoudelijk Reglement van kracht. Meer informatie hierover onder het tabblad Huishoudelijk Reglement.

Voor contactgegevens zie de pagina Contact.